tirsdag den 5. april 2011

Star Wars


Klik på "Send en kommentar" og skriv din historie.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Asha mathyalakan.
enggårdskolen.4.a
I en skov langt langt borte. hvar der en mand der hed anakin skywalker og en dame der hed shaak ti. De var på en meget vigtig mision. DE skulle nemlig bryde en kode til en bombe. Obi-wan kenobi var ovre hved basen og holdt øje med at der ikke kom fjender. Arf trooper og clone trooper holdt vagt rundt om basen. langt inde i skoven i en uhyggelig grotte , var der en ond dame der hed Sugi og hinde´s håndlanger var igang med at lave en plan for at stoppe Anakin skywalker og Shaak Ti , så de ikke kan bryde koden og stoppe bomben, for det er nemlig Sugi der har lagt bomben. Sugi er den ondeste skabning i hele hverden, i hendes kælder er der nogle dystrer skiletter over det hele. Obi-wan kenobi kontaktede Anakin skywalker
Anakin vi har fundet ud af hvor bomben er, den er hved den store vulkan ikke så langt væk fra der hvor i er " ok men hvordan skal vi kopmme hen til vulkanen" i skal bare finde den smalde sti og følge den så kommer i til vulkanen" ok"
så Shaak ti se om du kan finde en smal sti" Shaak" Shaak" råbte Anakin
for plugselig var shaak ti væk.
Anakin kunne høre nogle puslene inde i busken, hello er der nogen der henne"
Anakin gik forsigtigt hen til busken, PLUGSELIG kom der et stort net over Anakin.Anakin blev fanget af nettet. nå Anakin skywalker enlig har jeg fanget dig.
I en skygge kom den onde sugi frem med en pistol og en sabel.
tag ham hen til fange hullet beordrede sugi til hindes slaver.
slaverne førte dem til fangekælderen. Anakin blev hængt I længer, han så shaak ti hænge der på væggen. hej Anakin" hej
jeg har en plan så vi kan slippe væk her fra og stoppe bomben hør her" og Anakin fortalte hans plan til Shaak. Da Anakin var færdig tog han en kniv fra hans lomme og skar længerne af ham og Shaak ti.
de var sluppet fri fra fængslet og styrtede hen mod vulkanen. Anakinløb op af vulkanen sammen med Shaak. Anakin kunne se bomben henne ved sandet han tog den og så at der kun var et minut tilbage til bomben springer.Shaak" råbte Anakin giv mig den der multimobil"
Shaak gav Anakin multimobilen.
Anakin skærede en rød lædning over og bomben holdt op med at virke.
Anakin og shaak var glade og gik hjem.
SLUT

Anonym sagde ...

Ahsoka

For flere hundred år siden var der to fattige folk som gik rundt i den øde ørken. De to folk var en mand og en dame. Damen havde en stor brun kappe på som dækkede hende så man ikke rigtig kunne se hende. Manden havde også en kappe på men hans kappe var sort. En dag ude i den øde ørken fandt manden og damen et lille forladt hus. De stod og kiggede længe på huset, og hørte om der kom nogle lyd der inde fra, men der gjorde ikke en eneste lyd så de tænkte at der kunne de godt bo. En dag blev damen gravid. Der gik flere uger og dage inden damens mage blev rigtig tyk. Men en dag så skete det, damen fødte et lille barn.

Benedicte Kronborg Enggaardskolen kl.3.b


Fortsættes...

Anonym sagde ...

Nu sker der noget!

Mester mester. jeg har ikke tid lige nu jeg skal til møde.
Men der er kloner på vej hvad skal vi gøre?
Ahsoka kan jo ikke jeditricks .løb så hurtit du kan.
Men droiderne gik til and greb på yoda .jeg løber over til møde og siger det med det samme.
Du løber over til mikrofonen. Ja ja . vi ses om lit.
(løber) der er droider på vej!!!.(løber op til yoda) lad ham være lad ham være
Ellers for i med mig at bestille (bang bang bang)(zzzzzzzzzzzzzz) løb nu jeg kan ikke mere. se der kommer Obi Wan Kenobi og hjælper os!
Obi Wan tænder sit lyssværd (zzzzzz) . Han slår droiderne ihjel, så der ikke er flere.
Det gode havde vundet endnu engang!

SLUT!

Asta
2b
Enggaardsskolen

Anonym sagde ...

Star wars the clone wars

Anakin var lige blivet færdi med en kamp mod de onde cloner og et par stykker af imperial piloter. Han arbejdede sammen med obi-won kenobi. De var et meget godt makker par. De var næsten uovervindelige de to. Deres næste mission var meget nær. Nå nu skulle der være krigs møde fordi der skulle vøre krig igen. Nu var det nat og der var helt stille. Pludselig kom der et stort brav! Og alle over hele landet vågnede. Der var cloner over det hele deres by var næsten helt dækket. Nu var der krig alle jedierne tog deres lys sværd frem og slå med det. Lang om længe var krigen stoppet og alle dem der over levede var helt vildt udmattede. Der lå døde cloner over det hele der lå også ødelagte maskiner et par steder. Nu skulle de i seng de havde jo været i krig medt om natten de havde en lang dag foran sig. Nu vågnede de alle samme det var en dejlig morgen ingen krig og ingen døde cloner lå på gaden det samme med maskinerne. Det havde været en lang krig i går. Nå nu skulle der være mad og jeg skulle selv hente det. På vej hen til købmanden så jeg et helt smadret hus jeg blev helt opslugt af det. Nå nu skulle jeg videre jeg var allerede langt bag ud. Jeg skulle både have gulerøder og æbler og noget andet som jeg ikke rigtig rigtig ved hvad er. Nu sad jeg ved spise bordet og gumlede i mig jeg tænkte på i går aftes da jeg slog en helt masse cloner ned. Nok om det jeg skulle jo også videre jeg skulle hen til master yoda jeg skulle jo vide mer om den mission han skulle på. Der var let langt over til yoda. Han så masser af sjove vagter der både helt vildt tynde vagter og tykke vagter. Nu var han der yoda stod og ventede på mig. Yoda var meget gammel og han var helt grøn i hoved han var 900 år gammel men han var stadig god til at kæmpe med lys sværd det var også ham der gjorde mig til en jedi han optrænde mig i en skov fra noget tid siden. Han taler også let underligt. Nu sagde han: hej Anakin sæt dig ned vil du have et æble. Det sagde han så jeg ville faktigs godt have et æble så sagde jeg: ja jeg vil gerne have et æble. Din mission begynder i morgen klokken 06:00 du stater ved den store sø du ved hvor den ligger.

Fortsættes
Af Emil kiholm pedersen skole enggaard skolen klasse 2.b